fbpx

בואו לשחק איתי

פיתוח חשיבה משחקית לסגלי הוראה

משחוק, או גיימיפיקציה (Gamification), הינו הפרקטיקה של הטמעת כלים ומודלים משחקיים בתוך עולמות תוכן שונים (בתחומי הבריאות, הניהול, הפרסום וכן גם בחינוך). קורס זה נועד לפיתוח חשיבה משחקית לסגלי הוראה. מטרת הקורס לתת למורים את היסודות בתחום עיצוב המשחקים ולתרגל איתם את ההתאמה הנדרשת לתחום החינוכי. בפועל, הקורס מלמד אנשי חינוך כיצד לבנות מערכי שיעור משחקיים ואינטראקטיביים שיגבירו את העניין, הסקרנות והמעורבות של התלמידים בחומר הנלמד ובמהלך השיעור. הקורס עצמו נערך בפורמט משחקי, באופן חווייתי המלמד את העקרונות המשחקיים באמצעות התנסות בפועל.

אפשרויות הזמנה

סדנא יומית

כשש שעות

תהליך מתמשך

השתלמות סמסטריאלית או שנתית

מותאם לסגלים חינוכיים ולתלמידים

מה נלמד בסדנא ומה נקבל ממנה?

היכרות עם מגוון משחקי לוח וקלפים ובחינתם בפריזמה חינוכית.

צלילה לחשיבה המכוננת מאחורי עולם משחקי הילדים – המורים ייחשפו לעקרונות ומושגים בסיסיים מתוך Game Design – תחום העוסק בעיצוב ויצירת משחקים.

המורים ישתתפו בהאקאטון שבו ילמדו מהו מבנה משחקי וכיצד ניתן להשתמש בו באופן דינאמי המאפשר התאמת תכנים דידקטיים ואחרים. המורים יבחרו רעיונות למשחקים, יציגו אותם בפני המשתתפים האחרים ולאחר מכן יתחלקו לקבוצות שבהן יפתחו רעיונות אלו בפועל.

נתוודע לרעיונותיהם של חוקרים חשובים כגון ג'יין מקגונגל ("Reality is Broken") וקייטי סיילן ("Rules of Play").

הקניית כלים משלימים מהספרות העכשווית בתחום – נלמד מה זה נרטיב ומה הם מאפייניו. נלמד כיצד ליצור נרטיב מסגרת עבור המשחקים שנבחר להשתמש בהם.

המורים בקורס ייצרו פרויקט אישי בו הם מתרגלים את כלל המיומנויות והכלים שרכשו לאורך הקורס.

צור קשר

הדרך שלנו לעזור לכם!
גם מרחוק.

טיפול בטראומה אצל ילדים

הספר זמין להורדה באתר "עברית".

בעקבות המשבר הלאומי ומלחמת חרבות ברזל, אנו מזמינים אתכם להוריד בחינם את הספר "ציידת המחשבות", ספר טיפולי-חווייתי לילדים ומשפחותיהם. הקריאה בספר מאפשרת לילדים ובני נוער רכישה של כלים להתמודדות, ולכם ההורים נותנת מקום כדי לדבר עם הילדים על מה שעובר עליהם. ניתן ומומלץ גם למצוא זמן לקריאה משותפת.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה בשבילכם בשיחת טלפון או הודעת ווצאפ, צור קשר באתר ואפילו באמצעות הטיפול בוט.

טיפול בטראומה אצל ילדים

הספר זמין להורדה באתר "עברית".