fbpx

אודות מכון "ציידי המחשבות"

שירותי המכון

מכון ציידי המחשבות הינו מרכז לטיפול ואבחון פסיכולוגי בחיפה. המכון מציע מגוון שירותים, ביניהם: טיפול פרטני לילדים, בני נוער ומבוגרים וטיפול קבוצתי. הטיפולים הינם קצרי או ארוכי טווח, דבר שנקבע בהתאם להערכה ("אינטייק") של המטפל וצרכיו של המטופל. כל תהליך הטיפול, על כל האספקטים השונים שלו, מתבצע בשקיפות מלאה ובשיתוף המטופל. כמו כן, תוכלו לבצע במכון אבחון פסיכולוגי ופסיכודידקטי וליהנות ממערך הרצאות וסדנאות המיועדות להורים, מטפלים, אנשי הוראה ולקהל הרחב שמבקש להעמיק ידע ולרכוש כלים פסיכולוגיים שונים בתחומי ההתמחות של המכון.

תחומי ההתמחות של המכון

אנו מתמחים במתן טיפול לשורה ארוכה ומגוונת של קשיים, ביניהם: דיכאון, חרדה חברתית, חרדת בחינות, שליטה בכעסים, OCD, פוביות שונות, הפרעות פאניקה, קושי בקבלת החלטות, התמודדות עם מצבי חיים מורכבים או משברים ועוד.

התמחות מרכזית נוספת של המכון היא טיפול פסיכולוגי בילדים. ראש המכון, הפסיכולוג עופר כהן, הוא בעל ניסיון רב וזיקה עמוקה לטיפול בילדים. במסגרת עבודתו עם ילדים ובני נוער פיתח עופר שיטה טיפולית ייחודית הנקראת "שיטת ציידי המחשבות". השיטה משלבת טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT) ביחד עם אלמנטים מתחום הגיימיפיקציה או "משחוק" – הבניה של הטיפול באופן משחקי המגייס את הילד לטיפול והופך את הטיפול למהנה עבורו. רוצים לדעת עוד על השיטה? לחצו כאן.


השיטה מבוססת על הספר "ציידת המחשבות" שנכתב על ידי ראש המכון, הפסיכולוג עופר כהן. הספר ראה אור בשנת 2017 ומאז הופיע במגוון אמצעי תקשורת: תכניות טלוויזיה, כתבות בעיתונים וכן פודקאסטים ואתרי ילדים באינטרנט . הספר נמצא בשימוש הולך וגובר אצל מטפלים ברחבי הארץ. רוצים לדעת עוד על הספר? לחצו כאן.

המכון הינו מוביל בארץ בטיפול קייזריאני, גישה ייחודית שמקורה בארה"ב ונוסדה על ידי הפסיכואנליטיקאי הלמוט קייזר. מנהל המכון מר עופר כהן מכשיר ומדריך מטפלים בגישה טיפולית זו, המייצרת חוויה ייחודית בחדר הטיפול שמובילה לשינוי עמוק.

אנחנו מזמינים אתכם למסע מפכח, מעצים, מרפא ומרתק אל תוך עצמכם. מסע שטומן בחובו את האפשרות לגדול, להתפתח ולשחרר עכבות מודעות ולא מודעות שעיכבו אתכם עד היום. מכאן תוכלו לצאת לפרק חדש בחיים שיתאפיין בקבלה של המציאות, בהירות ושמחת חיים שזורמת כמו מעיין נובע. צרו קשר כבר עכשיו או מלאו את פרטיכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

צור קשר

הדרך שלנו לעזור לכם!
גם מרחוק.

טיפול בטראומה אצל ילדים

הספר זמין להורדה באתר "עברית".

בעקבות המשבר הלאומי ומלחמת חרבות ברזל, אנו מזמינים אתכם להוריד בחינם את הספר "ציידת המחשבות", ספר טיפולי-חווייתי לילדים ומשפחותיהם. הקריאה בספר מאפשרת לילדים ובני נוער רכישה של כלים להתמודדות, ולכם ההורים נותנת מקום כדי לדבר עם הילדים על מה שעובר עליהם. ניתן ומומלץ גם למצוא זמן לקריאה משותפת.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה בשבילכם בשיחת טלפון או הודעת ווצאפ, צור קשר באתר ואפילו באמצעות הטיפול בוט.

טיפול בטראומה אצל ילדים

הספר זמין להורדה באתר "עברית".